Onsdag

Hallå mina kära läsare!
Vad har hänt idag då?
Ja, det ska jag berätta.
Skulle träffat Jeanette idag egentligen, men hon fick jobb så då är det ju självklart att det går före allt annat.
Men vi kommer ju ändå ses på fredag när vi åker in till Örebro :)

Annars idag har jag och Mike tränat i gymmet, blev ett härligt benpass idag.
Fy fan va det brände gött i mina muskler, det är så jävla skönt när det verkligen suger i musklerna.
Undra hur mycket träningsvärk jag kommer ha bara :P
Men då vet man ju att man använt musklerna.
Efter det benpasset skulle vi ju gå ner till Willys och handla lite saker, och herregud säger jag bara, bena vek sig ju nästan när man gick i trappen, man kunde nästan inte hålla emot.

Just nu sitter jag i soffan och skriver lite här och tittar på Big Brother, Mike sover sen klockan halv nio.
Tidigt tycker ni, men går man upp tjugo i fyra på morgonen så blir man ju trött vid den tiden och behöver sova.
Känner mig också väldigt trött just nu.. Så det får bli sängen efter BB.

Tänkte söka lite jobb jag såg, men min dator vill inte som jag vill riktigt, så jag får ta på Mikes dator imorgon och söka, för det kändes riktigt bra med jobben faktiskt! ;)

Vill bara säga att jag älskar Mike så himla himla mycket.
Du är mitt allt och du ställer verkligen upp hela tiden för mig, och tröstar mig när jag är ledsen.
Du är så underbar.
Jag älskar dig!


Puss på er alla!