Tidig morgon!

Har gått upp vid sju-tiden enda sen i fredags, väldigt tidigt när man är ledig och så, men samtidigt väldigt skönt för att man får så mycket gjort och så kan man bara ligga på soffan och slötitta lite på TV vilket är väldigt skönt.
Ska sätta igång en tvätt sen, inte för att det egentligen behövs, men skönt att få bort det som ligger i tvättkorgen.

Annars idag så händer väl inte så mycket.
Jag och Mike ska iväg och träna combat ikväll, det nya passet är faktiskt väldigt kul.
Sen blir det väl att träna rygg imorgon och lite mer combat på onsdag och nåt annat på torsdag och fredag.
Vill väldigt gärna träna ben så det tror jag att jag ska göra på torsdag :)

Imorgon har vi tänkt att gå ner till stan och titta på nya ringar, dom vi har nu är ju för stora så dom trillar ästan av, Mike har fått sätta sin ring på sitt halsband :P
Har sett ett par jättefina ringar på Guldfynd, men priset är lite för högt för oss kanske.
Men vi får väl se hur det blir, finns ju fler andra fina ringar, plus fler butiker :)
Jag fick ju tillbaka en ganska härlig summa på skatten så kanske kan betala en del med dom pengarna :)

På fredag så flyttar min käre vän Jeanette till eget, så då hade jag tänkt att komma förbi och se hennes lya.
Mina vänner växer upp så snabbt :P hehe, nej då.
Men det är kul när dom skaffar eget, eller tar körkort eller skaffar bil eller jobb eller börjar plugga eller liknande, jag blir faktiskt riktigt stolt i hjärtat, vilka underbara vänner jag har!!!



Men är det någon som vill hitta på något är det bara att höra av sig :)

Puss på alla fina själar där ute!