Tisdag

Oj, nu var det länge sen jag skrev här.
Men i fredags hade vi lite besök hemma av Jeanette och Rebecka, vi spelade lite Monopol och åt lågkolhydratkex (som jag bakat, mumsiga!) med ost.

Jobbet hörde även av sig i fredags och frågade om jag kunde komma in och jobba kväll, men jag hade ju bjudit hem folk så jag kunde inte, men dom frågade om jag kunde jobba på lördag med, och det kunde jag ju :)
Så från att jag skulle jobba 7-15 fick jag jobba 7-13 plus 16.30-21 både lördag och söndag, men det mår bara min plånbok bra av :)

Så lördag och söndag ägnade jag mig hela dagarna åt jobb, men det gick bra, blev ganska trött efter dessa jobbpass.

Igår var jag på lasarettet för att gå på HLR-kurs, satan va jobbigt det va, och jag som är så kort med fick stå på tå för att kompressionerna och då fick jag kramp i vaderna, även fast att sängen va i läget längst ner. Och imorse när jag vaknade undrade jag med varför jag hade så himla ont i handleden, men sen kom jag på att det va ju efter att man gjort kompressionerna.

Annars igår gick vi och tränade i gymmet, det blev bröst, triceps och axlar. Och jag känner ju rejäl träningsvärk i bröstet, men det är skönt ändå för då vet man att man ansträngt sig.

Imorse var jag och Rebecka iväg och körde ett pass CX Worx klockan 7.15, det va inte dåligt av mig. Känner mig lagomt trött i mina lår just nu!
Plus att jag och Mike ska köra ett Combat-pass senare ikväll, men som sagt, skönt med träningsvärk!

Har fått många jobbtider av chefen med, så det känns väldigt skönt, plus att jag kommer att få vara där hela sommaren.

Annars har jag inte så mycket mer att berätta om.
Har tänkt göra ett inlägg om vem jag är, för er som inte vet :)
Nog om det.

Puss på er!