Fy skäms!

Nej, nu får jag ju faktiskt skämmas lite här!
Jag har inte skrivit i bloggen på hur länge som helst.
Men jag har verkligen inte orkat, har jobbat ganska mycket den senaste tiden och så fick jag ju influensa med..

Men nu är jag äntligen frisk och känner mig ganska så pigg så hade tänkt träna på onsdag :)
Imorgon väntas det kvällsjobb, 14-22.
Hoppas på ett lugnt jobbpass så att man inte behöver stressa ihjäl sig.

Måste bara säga att jag är så jävla stolt över mig själv.
Sen jag började med LCHF-kost har jag gått ner typ 9 kg(!!!)

Idag satte jag upp nya fina vårgardiner :)
blev mycket mycket nöjd med hur det blev, glad att jag köpte dessa..

Beställde en jättefin klänning från nelly.com som jag hoppas kommer till mig idag..
Så himla somrig är den.
Måste fasiken klippa mig snart, håret är så långt nu och slitet med för den delen, sen måste det färgas igen, har ju världens utväxt :P

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska berätta om mer :)