Fredag

Ja, nu tänkte jag skriva lite här igen, va ju ett tag sen sist :)

Var ska jag börja?

Förra torsdagen va jag iväg och klippte mig och sen på fredagen fick mamma färga mitt hår (lägger upp resultatet i slutet av inlägget), men jag blev faktiskt nöjd, visst blev håret lite för kort, men det funkar :)

Sen på lördagen va det ju fest hemma hos Jeanette, och herregud va kul jag hade det.
Fy fasen säger jag bara!!
Hade ju egentligen inte tänkt att gå ut, inte ens ta med mig mitt leg.
Men jag blev så sugen och dom andra ville verkligen ha med mig och Mike så vi hängde på.
Och jag måste bara tacka Nicklas som betalade inträde och taxi för både mig och Mike, fan 160kr/person, det är fan inte billigt alltså, så tack som bara den till dig!!
(Vi har tänkt betala tillbaka genom att bjuda dig och Martina på något!!!!!! <3)
Men den kvällen kommer jag leva lääääänge på!
Det va verkligen supersuperkul!!
Så tack alla för en helt underbar kväll/natt!

Vad har hänt den här veckan då?

Ja du, inte så himla mycket.
Det har blivit lite träning, i måndags, tisdags och onsdags, men inget mer den här veckan dock..
Ska jobba kväll hela helgen så på sjukan får jag ju iofs ganska mycket motion iaf :P
Men sen kör jag stenhårt på måndag igen!!
Och absolut resten av hela veckan, blir vilodag på fredag, kanske att jag går iväg på lördag fm, annars blir det söndag när jag är ledig.
Annars jobbar jag nästa fredag och lördag (kväll då med).

Sen 1a juni börjar jag på mitt vikarieschema, vilket ska bli skönt, då har jag verkligen ett schema att gå efter och då slipper jag känna mig stressad som jag alltid gör när jag får några strötider då och då.

Vi tog nya profilbilder i onsdags(?) och det syns faktiskt att jag gått ner, blir såååååå jävla glad över det.
2kg kvar, sen ska jag äta en pizza och efter det sätta ett nytt mål :)







Puss Puss!!!!