Trött, tröttare, tröttast...

Idag är jag fan tröttare än vad jag brukar vara.. Det känns inge kul faktiskt.
Jag måate nog söka för det snart.. Tror att jag har b12-brist precis som mamma har. Då kan man bli väldigt trött och så får man väldigt lätt blåmärken också vilket jag har väldigt lätt att få.

Men men nog om det.
Nu i veckan jobbar jag bara tre dagar, vilket känns väldigt skönt. 7-15 idag och imorn och 14-22 på onsdag, sen tar jag helgen efter det :-)
Och på lördag träffar jag min underbara vän Rebecka som läser till sjukgymnast i Linköping. Hon ska även flytta dit men nu till helgen kommer hon hem så då ska vi gå på marknaden här i stan på lördag.
Annars händer det väl inte så mycket nytt i veckan.
Ska se om jag kanske kan få med mig någon till stan så jag får checka in dom nya butikerna där. Se om det är nåt att ha.

Nog för mig.
Puss