Bättre uppdatering är på gång!

Jag ska verkligen bättra mig med bloggandet. Har ju varit helt torrt i sommar.. Men jag sitter ju typ aldrig vid datorn utan använder mobilen om jag ska göra nåt.. Så då har det helt enkelt inte blivit att jag bloggat för jag har tyckt det varit träligt att göra genom mobilen, men nu verkar det ju blivit smidigare :-)

Annars så jobbar jag en hel del, fick ju förlängt vikariat på lasarettet, skönt att veta att man får pengar varje månad så man kan betala räkningar och köpa lite mat och annat roligt.
Sen har ju även den efterlängtade hockey-säsongen dragit igång vilket också är jävligt skönt eftersom jag går på de flesta hemmamatcher som BIK Karlskoga har.

Har ju typ varit sjuk hela sommaren till och från så jag har nog kunnat träna kanske två gånger max kanske.. Och det känns ju inte direkt helt okej faktiskt. Men jag tror jag är på bättringsvägen iaf så snart ska jag börja träna igen.

Men nu ska jag titta på tv, mycket kul idag :-)

Puss på er