Fredag

Början på helgen nu då.
Känns väldigt skönt kan jag säga, jobbade som vanligt idag men flexade hem redan kvart i ett, vilket var välbehövligt kände jag.
Mike kom och hämtade mig och så åkte vi ner till stan för att hämta våra nya ringar, och jag är otroligt nöjd med dom. Jag kan säga att jag helst inte vill ha silver, men dom här ringarna är hur fina som helst. När jag tog på mig ringen kändes det verkligen rätt :-)
Annars på stan hittade jag ett par nya skor med..såna där sneakers med kilklack, hur heta som helst!!!

Har ju förresten färgat håret med, det blev väl lite mörkare än vad jag egenrligen vill ha, men det får duga ett tag framöver.
Och nu håller jag på att baka en banankaka med choklad, jättegod verkligen.

Fick ju rökt lax och rökt abborre förut av mamma och pappa och det ska bli smaskigt!

Imorn är det hockey med, det ska jag inte missa.

Nu har jag nog inget mer på hjärtat.

Puss på alla godingar!