Jan. 19, 2013

Eftersom lägenheten vi tittade på gick åt skogen så blev vi båda lite nere och iaf jag gav upp där ett tag.
Men nu har vi sett en annan, som dock inte är lika fin, men betydligt billigare.
Så nu när vi fått vårt lånelöfte ska vi ringa till banken och säga att vi sett en annan lägenhet och så ska vi höra av oss till mäklaren.
Det är fortfarande en trea, hyran är billigare och den har legat ute i ungefär tre och en halv månad på hemnet. Så just nu känns det ändå ganska bra tycker jag.
Fanns även en inre reparations fond på runt 10000 kr :-)

Med dieten går det faktiskt bra, har dock sjunkit i mitt blodsocker efter lunch, men det är bara pga att lunchen knappt innehåller några kolhydrater..men jag lär mig ju med tiden. Känner mig iaf lite mer motiverad nu pga att blodsockret ändå legat betydligt bättre än förut. Träning är det väl sisådär med, men den motivationsbiten kommer nog så småningom den med, märker man av resultaten så kommer det nog :-)

Puss