Lång bloggtorka!

Nu ska jag försöka att komma igång med bloggen igen.
Jag sitter ju typ aldrig vid datorn, utan jag använder ju bara mobilen bud för tiden. Och nu har ju även blogg.se fått en app så nu använder jag mig av den :-)

Vad har hänt i mitt liv den senaste tiden då?

Mike och jag har hittat en lägenhet som vi väldigt gärna vill ha. Vi har varit på visning och varit nere till banken och pratat om lånelöfte.
Den är jättemysig verkligen, skulle vara så skönt att få något större. För det är en trea vi har tittat på. Hur fräsch som helst, längst ner med stoor balkong :-)

Och nu i fredags va hela jobbet iväg på en tripp till storstan Stockholm för lite mat och underhållning. Det va verkligen hur bra som helst. Skitkul och välbehövligt att få komma iväg hela (nästan) avdelningen.
Vi bodde på ett fint hotell, som dock hade en inte så privat toalett.. Det fanns till och med ett fönster in till toan och dörren va gjord av frostat glas. Men det va bra ändå :)
Vi va även på Golden Hits och åt god mat och fick bra underhållning där.

Nu ska jag dricka upp min choklad.

Puss