Semester

Har haft semester sen i söndags nu. Så välbehövligt!

Igår åkte vi till Göteborg och Liseberg för att titta på nåt band som spelade där som Mike ville se. Det va faktiskt bra tyckte jag. Sparzanza hette dom, kom från Karlstad :)

Men igår när vi skulle checka in på hotellet så ringer chefen så jag tänkte att jag ringer upp när vi är på rummet.
Jag har nämligen skickat iväg ett mail till henne och frågat när jag bli en så kallad "tvååring" på las-listorna.
Så när jag ringde tillbaka sa hon att hon hade tänkt att erbjuda mig en tillsvidare anställning, och gissa om jah blev glad. Plus att jag får löneförhöjning också :)
Jag började nästan gråta när jag lagt på telefonen :)
Det kommer underlätta så mycket, att kunna ta ordentliga lån och så om vi skulle behöva.
Så nu i slutet på den här veckan eller början på nästa kommer avtalen hem som jag ska skriva under och skicka in.

Semestern kunde inte börja bättre!!!

Puss ♥♥