4 oktober

Vad har jag gjort idag då?
Ja, på förmiddagen gjorde jag inte ett dugg och det va väldigt skönt.
Hade väldigt ont i magen så det va ganska skönt att få vila lite.
Sen klockan ett började jag jobba. Så nu jobbar jag hela långa helgen.
Imorgon blir det även då ett kvällspass.
Jag gillar inte att jobba kväll, speciellt inte när Mike (Micke, Michael, vad jag nu ska skriva) börjar klockan fyra på morgonen. För då träffas vi ingenting. En hej då puss på morgonen när han går. Och en godnatt puss när jag kommer hem klockan tio. Det är det enda vi ses dom dagarna och jag fullkomligt hatar det.
Jag vill träffa min älskling mer om dagarna.. :(
Inte för att det direkt tär på förhållandet eller så, men det är ändå jobbigt att inte kunna ha kvällen ihop.

Nu ska jag väl kanske sova också då. Börjar bli ganska trött faktiskt, så godnatt :)