5 oktober

Vet väl inte riktigt vad jag ska skriva.
Jobbar ikväll till klockan tio, känns väl sådär, men är det lika lugnt som igår så går det ju bra :)
Sen imorn jobbar jag till 16 och efter det ska jag och Micke ner till gymmet för att först träna bröst och sen köra det nya passet på combaten. Det va riktigt längesen jag körde combat, det är ju så himla roligt faktiskt.
Och från och med måndag har jag sagt att jag ska träna ungefär en timme om dagen.

Annars till veckan ska jag träffa min bästa vän som jag inte sett sen i somras. Rebecka har ju praktik på USÖ just nu så då är hon hemma från Linköping. Så på måndag ska vi träffas.
Sen på onsdag ska jag till läkaren oxh prata om pumpbehandling.
Och på kvällen ska jag på hockey :)
Och till helgen ska jag och Micke förhoppningsvis träffa Madde, Erik och lilla Lovisa. Hon är så himla go den lilla tösen :)

puss puss♥