Lördag 15 mars

Sitter här i soffan alldeles själv just nu och tittar på premiären av Gladiatorerna.
Sambon är på konsert i Örebro med några jobbkompisar :)
Men känns väl sådär att sitta själv en lördagkväll och när vi egentligen har en ledig helg tillsammans.
Men men, det går ju, klart att han ska få kunna gå ut och ha roligt med andra än mig :)
 
I onsdags när jag slutade jobbet så skulle han komma och hämta mig, men det tog sån lång tid så jag började nästan bli lite orolig.. Men när han väl dök upp visade det sig att han hade köpt en tulpanbukett till mig. Åh va glad jag blev. Min finaste solstråle :)
Min älskade romantiker! Jag uppskattar så himla mycket att få blommor bara sådär, inte på någon speciell dag eller ett speciellt datum, visst är det roligt att få blommor eller liknande på typ alla hjärtans dag eller så, men ännu mysigare om man kan få det utan att man ska fira något speciellt :)
 
Va iväg på hockey förut med mamma och pappa, och tyvärr va det ju sista matchen den här säsongen.
Hoppas på en lite bättre säsong i höst igen :)
 
Och imorgon händer det lite grejer, inget jag direkt kan säga, men det finns några som vet.
Dock är det ju inte en så stor sak, men spännande iaf.
 
Puss på er alla läsare!