Lördag 1 mars

Längesen jag skrev här nu. Men ska verkligen försöka att börja skriva mer :)
 
I onsdags va jag till doktorn på medicinmottagningen. Det gick jättebra, fick så mycket beröm av läkaren där :)
Dom hade ju tagit lite prover på mig, bland annat ett nytt hba1c vilket va på 47 nu :D
Jag blev så himla glad när han berättade det. Och han tyckte verkligen att jag hade gjort ett hästjobb som hade så fina värden.
Jag är så lycklig att jag har fått en insulinpump, det absolut bästa som finns!
 
Idag va jag och Mike inne till Örebro och shoppade lite, eller ja, det va väl jag som shoppade mest. Men jag har tänkt styla om hos min storebror så det va väl mest därför jag ville till Örebro för att shoppa inredning till honom.
Jag ser faktiskt fram emot att styla om hos honom, ska bli riktigt skoj. Jag tyckte det såg så tråkigt ut när jag var där sist, så det började klia i fingrarna på mig och jag fick lust att göra nåt, och han tog så snällt emot den gåvan.
Har även fått lust att styla om hemma hos oss med.. Men är inte riktigt säker på hur än.. Får kolla vilka olika färger jag skulle vilja ha i olika rum först..
 
Har förresten kört sista dagen på Fitnessfighten, eller ja det va ju igår.
Har väl egentligen inte gått ner så mycket, men det märks runt midjan iaf.
Plus att det blev ju lite fusk vissa dagar, så om jag hade gjort det helhjärtat hade jag nog märkt resultat. Men jag ska nog köra igen. Och då tänker jag köra 28 dagar som i februari så det blir precis fyra veckor.
Vet dock inte när jag ska börja, men om några veckor kanske.
 
Puss