Blogga lite igen kanske ☺

Nu har jag haft ett otroligt långt uppehåll med mitt bloggande. . Ska försöka ta tag i det igen :)

Det har hänt väldigt mycket i mitt liv nu..på gott och ont.
Jag har valt att göra slut med Mike, men vi är vänner och beslutet va väl lite samma från bådas sida faktiskt.
Jag kommer däremot behålla lägenheten och har köpt ut honom. Gjorde ju en värdering av lägenheten och fick betala honom hälften, så ner till banken för att få lån till det och sen lite till mig så jag kan köpa lite saker :)
Måste ju köpa en ny tv, tvbänk, en hylla, en ny bäddmadrass, nytt täcke, kudde.. sen ska jag försöka förnya lite här hemma och ha det som jag vill ha utan att behöva tänka på vad nån annan vill ha.
Så idag va jag inne till Mio med mamma och pappa och beställde en ny soffa 😍
Är så trött på att ha divandelen på soffan. .har aldrig använt den och den känns bara klumpig och ivägen hela tiden, så jag beställde en vanlig 3-sits soffa i tyg, superfin och inte alls dyr.
Sen köpte jag även en taklampa som va hur fin som helst och även en bordslampa som matchade som ska stå i fönstret, det kommer bli så fint i mitt vardagsrum :)

Även om det känns jobbigt att bo själv och så, så känns det ändå rätt, jag har tagit rätt beslut känner jag :)

Puss på er alla!