Lördag

Har precis varit iväg till gymmet och tränat lite bröst och triceps, skönt att känna musklerna jobba :)
Har dock lite problem med min högra axel så allt går inte riktigt som jag vill..
Jag blir ändå väldigt stolt över mig själv när jag tränar och verkligen märker skillnad eftersom jag på många maskiner kan öka vikterna.
Som till exempel i benpress så tog jag första gången som högst 100 kg, sen ökade jag till 140 kg och nu tar jag som högst 150 kg, vilket känns helt super :)
Jag har ändå lite muskler :P

Ikväll ska vi grilla, det ska bli väldigt gott, första gången för i år.
Och det är sånt himla underbart väder här med, så himla skönt ute, det blåser lite kyligt men det funkar ju, bara klä sig lite varmare :)

Imorgon ska jag och Mike titta förbi hos Jeanette som flyttar i helgen, ska bli spännande att se hur det ser ut :)
Sen om några veckor ska hon ha födelsedagsfest/inflyttningsfest så det ska bli kul :)

Mycket att se fram emot nu, först kommer Emmas inflyttningsfest, sen fyller jag 22 år (börjar känna mig gammal), sen ska Jeanette ha sin fest, och 1:a juni börjar jag på mitt sommarvik på lasarettet.
Skönt att det kommer att komma in lite extra pengar.
Just nu får jag ju inte speciellt mycket pengar, får den lägsta ersättningen från försäkringskassan, vilket inte är mycket alls.
Sen får jag ju lön av lasarettet nör jag jobbat, men det brukar inte bli mer än runt 45timmar i månaden, så det är verkligen tur att Mike är fast anställd.
Men på fredag ska jag jobba en dagtur och då tänkte jag gå till Personalavdelningen och prata om A-kassa, för jag är berättigad att vara med i den tydligen, så då kanske jag får lite extra pengar i kassan :)

Vad mer ska jag förtälja?
Ingen aning, ni som undrar får väl fråga :)

Puss!