Måndag

Nu är det början på en ny vecka.
Kommer bli en bra vecka tror jag.
Massa träning blir det, en tripp till Örebro med bästaste Jeanatte och Martina <3
Och på lördag nlir det fest hemma hos Emma :)

Jag tror att jag bestämt mig för vart jag ska klippa mig, det får nog bli Knopp.
Det är ju nära och bra.
Visserligen är det lite dyrt, men jag måste ju vara fin i håret eftersom jag snart fyller år med.

Dom senaste veckorna har det varit ganska mycket fuskande med kosten för min och Mikes del, men från och med idag ska vi skärpa oss förutom om det kommer speciella tillfällen, som fest och födelsedagar.
Även om vi fuskat ganska mycket så har jag ändå stått still i vikt nu ett tag, men nu ska jag satsa på att komma ner mer i vikt och midjemått.

Har inte så mycket annat att berätta, skönt att bara skriva av sig lite :)


Puss på er!