Torsdag

Nu va det allt för längesen som jag skrev.. Dåligt av mig, men jag har varken haft lust eller ork till att ens ta på datorn, sen har jag jobbat lite med.

Idag fyller min bror hela 25 år, vad tiden går fort verkligen.. Kan inte själv fatta att jag fyller 22(!) år i år.. Helt sjukt tycker jag.
Så då blir det att åka hem till mamma och pappa och fira honom där, med lite paket och tårta (bara en liten bit då).

Idag ska vi även köra ett pass i gymmet, tränade Combat i måndags, CX WorX i tisdags morse + gym, i onsdags blev det ingenting pga jobb. Men idag kommer jag iväg. Och i helgen ska vi ta morgonpromenader :)

Har väl egentligen inte så mycket mer att berätta.
Vi gjorde fasiken skitgod mat i måndags, det va fisk i foliepaket, och jag har nog aldrig ätit så god fisk i hela mitt liv :) Mums på det!


Puss på er!