Torsdag och combatpass

Idag var det tänkt att jag och Jeanette skulle ta en promenad tillsammans men det blev inte riktigt så, jag gick upp i tid och så, men jag hade ont i huvudet och kände mig allmänt trött i kroppen.
Och igår blev det inget inlägg, orkade inte skriva något och sen var jag på ishockey på kvällen med.

Träningen i tisdags blev tyvärr inte av heller pga att Mike kom hem så sent och gymmet stänger klockan nio och vi hade inte ätit heller.

Men idag var vi iväg på ett skönt Combatpass, vilket var så himla kul. Tiden bara rann iväg.

Vad ska jag skriva mer?
Jo, imorgon ska jag och Jeanette ut och gå på morgonen och efter det ska vi handla inför en liten myskväll :)
Och sen när Mike slutar ska jag gå och handla igen och sen hem och äta och iväg och gymma efter det.
Fredag blir en superdag skulle jag tro.

Har ätit god mat i veckan med förresten;
Måndag - Piccata på kycklingfilé med tomatsås (smakade sådär, men det gick ner)
Tisdag - Tonfisksallad
Onsdag - Tomatsoppa med kycklingfilé i för att få den matigare (den va supergod!)
Torsdag - Kotletter med rosmarin och curry (supersmaskigt)

Och imorgon ska vi göra tacogratäng :)

Fick tips av Rebecka att ta förebilder på kroppen för att se skillnaden om någon månad eller så :)

Lägger in några bilder på min standardfrukost och maträtterna vi ätit.


Turkisk yoghurt med färska blåbär och hallon

Tonfisksallad med majonäs

Tomatsoppa med kyckling och turkisk yoghurt

Kotlett med rosmarin och curry med grönsallad




Puss på er!