Torsdag

Shit vilken träningsvärk jag har i mina lår från i tisdags, då jag körde både CX Worx på morgonen och sen ett Combat-pass på kvällen.
Men det var värre i låren igår, då gick det nästan inte att gå ju :P

Igår skulle det blivit en morgonpromenad för mig och Mike, men vi orkade inte, men tur var väl det eftersom jag knappt kunde komma ur sängen.

Maten vi gjorde i tisdags var så himla supergod, ostfylld kycklingfilé med en tomat- och zucchini"gratäng", och till det gjorde jag en lite "salsa" med tomat, rödlök, svartpeppar och olivolja som också var supergod. Mums på den maten, kändes lyxigt att äta den maten och på en tisdag med, men det gillar jag.
Igår var inte maten lika god, guldgul currysoppa, det va fisksåsen som förstörde allt tyckte jag, den tog över hela soppan, annars hade jag tyckt om den.
Kollade runt lite efter recept inom LCHF och hittade massa goda recept på efterrätter som jag får prova att göra nån gång. Kollade även runt på adlibris.se efter böcker om LCHF och hittade sex stycken som jag ska köpa nästa månad (fick inte så mycket pengar den här månaden).

Eftersom det inte blev någon träning imorse som vi hade tänkt oss så tränar vi ikväll när Mike slutat. Han skulle köra ben, men eftersom jag fortfarande har sån träningsvärk och ska jobba imorn så kör jag överkroppen lite istället.

Vikten går neråt vilket är väldigt glädjande och jag får bara mer och mer motivation till att komma i form :)
5kg har jag minskat nu, vilket jag tycker är underbart!

Ikväll ska jag laga köttfärsbiffar, hoppas att dom blir riktigt goda! Ska steka champinjoner till Mike och lite grönsaker med.

Livet känns härligt nu!

Lågkolhydratkexen som jag bakade i fredags, mumsiga!

Ostfylld kycklingfilé med en tomat- och zucchini"gratäng" och "salsa"

Puss på er!