Måndag

Nu är det en ny vecka.
Och underbara juni är framme med.
Dock kan jag ju inte tycka att vädret stämmer överens med månaden..
Lite tråkigt faktiskt.
Men men.. Vi får köra ändå, har ju inget val liksom :P

Nu har jag börjat på mitt sommarschema med, vilket känns helt super!!
Äntligen en stadig inkomst liksom, hur skönt som helst.
Gjorde även min tredje helg i rad igår..
Kändes ganska jobbigt, men det funkar ju.
Var även med och såg en inneliggande patient när han dog..
Det kändes väl inte så jättehäftigt direkt, va ju som sagt första gången jag såg en människa dö så det kändes ganska jobbigt, och det kom lite tårar på kvällen när jag skulle lägga mig.
Men det är ju en erfarenhet det med (inte den bästa kanske), och jag kommer nog alltid ha den personen på näthinnan..
Men det var ett lugnt slut för honom och han led inte eller så, så på så vid var det ju ändå ganska lugnt..
Men klart jag blev berörd..

Vad händer annars idag då?
Ingen aning, Mike gick nyss till jobbet..
Sen när han kommer hem ska vi träna :)
Annars händer det inte så mycket, är ledig idag också :)

Puss på er!