Måndag

Herregud säger jag bara..
Glömde totalt bort att jag hade pengar i mina jeans och så slänger jag i dom i en maskin, sen tar jag på mig ett par andra jeans och rättar till fickorna och då kommer jag på att jag glömt pengarna kvar i byxorna.
Fan vilken PANIK!!!
Tur att det finns en återställningsknapp iaf.
Och pengarna klarade sig :)

Det är en del att se fram emot den här veckan, vilket är förbaskat kul.
På torsdag ska jag klippa mig (ÄNTLIGEN!!), på fredag ska mamma färga mitt hår och på lördag är det FEEEEST!
Jeanette fyller år på tisdag och det måste ju firas, plus att hon nyligen flyttat med, det kommer bli så kul.

Emmas fest blev ju såååå jävla kul!
Jag hade ju inte druckit på vääääldigt länge så jag var ganska lättpåverkad kan jag ju meddela, men jag fick ändå en skön fylla, jag var inte FÖR full, enligt mig iaf.
Sen dagen efter fick jag bara lite huvudvärk, vilket är väldigt skönt!

Vad händer idag då?
Ja, just nu händer det inte så mycket, Mike gick just till jobbet och jag sitter vid min dator och skriver här och lyssnar på lite musik.
Sen när han slutar ska vi handla lite och ikväll blir det Combat!
Alla borde verkligen testa Combat, det är så himla kul och skönt, alla aggressioner försvinner och adrenalinet flödar genom kroppen :D

Men nog om det, hoppas det är fint väder på Jeanattes fest, som idag kan det vara tycker jag!
Vill kunna använda mina nya supersnygga skor :)



Puss på er!