Länge sen..

Nu är det ett tag sen jag uppdaterade bolagen tyvärr.
Har väl inte direkt hänt så spännande saker i mitt liv.

Det har inte blivit nån ny lägenhet än. Men vi tittar ju fortfarande och ska på två visningar så småningom. Båda är treor, den ena är inget renoverad och den andra är väldigt renoverad. Men vi får se hur det går. Hoppas på något bra i slutändan iaf.

Förra torsdagen till i söndags va jag och Mike i Göteborg och hade det väldigt trevligt.
Det va ju en konsert där som har ville se så då tänkte han att vi båda kunde åka för vi hittar typ aldrig på något sånt tillsammans. Så vi sov på hotell tre nätter och det va supermysigt.
Vi shoppade på Nordstan och gick på Avenyn. Vi gick väldigt mycket faktiskt, men det va väldigt skönt att gå runt där i staden.
På lördagen åt vi middag på en supermysig och fin restaurang.
Då åt jag en kalvfärsburgare.. Men skulle nog tagit en av deras pizzor. Sen tog vi en dessert som nog va den godaste jag ätit i hela mitt liv!! Det var en varm italiensk kladdkaka som var lite rinnig i mitten, och det va salt i kakan vilket jag aldrig tänkt kunnat ge en så god smak men fy sjutton va gott det va med en ton av salt i kakan. Men till kakan va det lite kaksmulor på tallriken och nån italiensk maräng som typ va penslad på tallriken och till det va det även en blodapelsinsorbet som va sååååå himla god. Jag har fortfarande smaken kvar i munnen av den där desserten. Så om ni är i Göteborg nån gång så MÅSTE ni boka bord på Incontro för det va värsta fina restaurangen med exklusiv mat och framförallt god!!

Fick ett brev häromdagen från diabetesmottagningen att jag ska komma på årskontroll för min diabetes. Så imorgon ska jag ta blodprover så mamma ska följa med mig till labb för jag hatar att ta blodprov. Har nästan simmat att flertal gånger när dom tagit prov så därför vill jag inte gå själv..

Skulle ju egentligen varit ledig imorgon men måste hoppa in och jobba pga den här jävla magsjukan. Vi har nog haft magsjuka på avdelningen sen för jul känns det som.. Det är så vidrigt tycker jag. Jag åkte ju på det själv för några veckor sen, jag blev smittad av en patient som vi inte visste hade magsjukan. Det va hans anhöriga som hade dragit dit det till avdelningen..
Det va iaf inte kul att ha det.. Fy fan säger jag bara! Helt otroligt att Mike inte blev smittad av mig egentligen.

Idag ska jag inte göra nånting. Så skönt att vara lite ledig. Ska ju jobba i helgen.

Puss och hej!